maanantai 11. lokakuuta 2010

Citroën huolenpitosopimus

Uusiin Citroën henkilöautoihin on saatavana huolenpitosopimus kiinteällä kuukausihinnalla kolmeksi vuodeksi. Tämän jälkeen sopimusta voidaan jatkaa maksimissaan toiset kolme vuotta. Huolenpitosopimuksen avulla autokustannukset ovat hyvin ennakoitavissa, sillä huolenpitosopimus kattaa kaikki säännölliset ja yllättävät kulut, lukuunottamatta renkaita, veroja ja katsastuksia. Huoltosopimukseen sisältyvät myös polttimot ja pyyhkijänsulat, joten varsin kattava paketti on kyseessä.

Lisäpalveluista täytynee mainita Tiepalvelu (kuuluu hintaan), renkaiden kausivaihto 2x vuodessa (3e / kk), sekä mahdollisuus renkaiden kausisäilytykseen.

Huolenpitosopimuksen hinta määräytyy ajokilometrien mukaan, joten haittapuolena asiakas joutuu arvioimaan kilometrit etukäteen. Ylimenneistä peritään lisämaksua, mutta alisuoritteista ei rahaa saa takaisin. Tietysti jos oma auto kuuluu niihin yksilöihin, joista ei käyttöiän aikana hajoa mitään yllättävää, on huolenpitosopimus huomattavasti pelkkiä määräaikaishuoltoja kalliimpaa. Toisaalta taas, kulujen ennakoitavuus ja huoltojen helppous puhuvat sopimuksen puolesta. Huolenpitosopimus myös tietyllä tapaa jatkaa "takuuta" yhdellä vuodella.

No se tuote-esittelyistä, itse päätin ottaa huolenpitosopimuksen omaan C4:ään. Järkeilin asian seuraavalla tavalla: Jos tällaista palvelua tarjotaan, enkä sitä ota, voin olla varma siitä että kaikki mahdollinen hajoaa. Jos taas otan palvelun, se on eräänlainen varmistus sille ettei mitään muuta kuin rahaa mene hukkaan. Lisäksi autoilusta tulee helpompaa, eikä mahdollisten huoltojen tullessa tarvitse kättä painaa kyynärvartta myöten taskunpohjalle. Aion tässä blogissa siis myös raportoida huolenpitosopimuksen toimivuudesta, ja toivottavasti tämä auttaa tulevia Citroënisteja puntaroimaan kannattaako kyseiseen palveluun rahojaan laittaa.

Ensimmäinen kokemus huolenpitopalvelun toimivuudesta tuli tänään, kun säätiedotus alkoi ikävästi näyttää lumisateen merkkejä seuraaville päiville. Karautin Sitikalla valtuutettuun huoltoliikkeeseen ja astelin marmoritiskin ääreen. Marmoritemppeli näytti perinteisen tyhjältä, sillä valtaosa henkilökunnasta oli teillä tietämättömillä. Hetken odoteltuani, ja katseltuani marmoritiskin pienistä digitaalisista kuvakehyksistä erilaista autovalmistajien markkinointipropagandaa, havaitsin horisontista ripeällä askelluksella lähestyvän miehen tummassa puvussaan. Tunnistin miehen automyyjäksi ja pysäytin hänet. Kysyin automyyjältä, että mahtaako tästä liikkeestä saada palvelua.

Hieman hölmistyneen oloinen myyjä kysyi millaista palvelua etsin. Sanoin tarvitsevani huoltopalveluita, ja myyjä kävikin hakemassa paikalle hieman kyllästyneenoloisen mieshenkilön, joka paljastui Citroën huoltopäälliköksi.

Tiedustelin aikaa renkaanvaihtoon. Aluksi huoltopäällikkö vaikutti olevan hieman ihmeissään ja silmistä paistoi kysymys "kuka nyt merkkiliikkeeseen tulee renkaita vaihdattamaan". Ilmoitin että minulla on huolenpitosopimus johon kausivaihto kuuluu. Ääni muuttui kellossa samantien, ja huoltopäällikkö varasi ensimmäisen minulle sopivan ajan. Samaan hengenvetoon hän tiedusteli muita mahdollisia korjaustarpeita tai tarkastuskohteita. Mainitsin, että kulutuslukemat ovat hieman kovat ja pyysin tarkastamaan hieman kireäksi havaitsemani käsijarrun. Tiedot kirjattiin ylös ja käsijarrukin kuulemma aiotaan tarkastaa renkaanvaihdon yhteydessä. Huoltomies kyseli vielä haluani siihen, että he tarkastaisivat nivelten yms kuntoa, jos vaikka olisivat päässeet kuukaudessa löystymään.

Sanoin, että minun puolesta saavat tehdä niin paljon tarkistuksia kuin ehtivät, mutta tarvitsen autoni takaisin tunnin päästä. Tämä kelpasi huoltomiehelle, huomenna sitten selviää miten todellisuudessa hommat hoituvat. Ensikokemukset huolenpitopalvelusta olivat kuitenkin positiiviset, tunsin saavani parempaa asiakaspalvelua kuin edellisen Citroënin kanssa, jolla kyseistä palvelua ei ollut. Silloin päädyin useimmiten läheisen nyrkkipajan asiakkaaksi, sillä heidän hintansa olivat kilpailukykyisemmät ja palvelukin tuntui kiinnostavan enemmän. Ilmeisesti siis palveluhalukkuuteen vaikuttaa se, mistä rahat firmalle tulevat - köyhältä kansalaiselta vai suuremmalta maahantuojalta.

3 kommenttia:

  1. Hei
    CALIFORNIA terry'm Jennifer, kun olen vihdoin löytänyt todisteita näiden loitsuja kuin DR.musa auttanut monia ihmisiä saamaan heidän läheisiään ja rikkoutuneiden perheiden takaisin, minä häneen yhteyttä kautta hänen sähköpostiosoitteensa drmusaspelltemple@gmail.com koska olin epätoivoisesti päästä minun saada miehensä takaisin. Elämä ilman mieheni olieen katastrofi minulle ja kaksi lasta. Halusineen dramaattinen muutos ja mielestäni ehkäde ihmelääkettä. Keskusteltuaande päätöslauselma DR. Muse, joka antoi minulle toivoa, että minun avioliitto palautetaan. Olin varma, että mieheni tulee kotiin ja hän teki! On hienoa, että olette tehneet minulle, tämä suuri oikeinkirjoituksen pyörille apuasi on korvaamaton! En tiedä mitä olisin tehnyt ilman DR. Muse, DR. Musa tekee työnsä niin, että se on järjestetty ja hyvin toimiva, hyvin mielestäni se on paras syöttäjä voin luottaa, kun se tulee kaikenlaista loitsun, joka jäi puhumatta heidän loitsuja toiminut, jos tarvitset apua , ota häneen yhteyttä sähköpostitse: drmusaspelltemple@gmail.com tai ota häntä läpi hänen verkkosivuilla: drmusaspelltemple@gmail.com
    Tai voit saada häneen yhteyttä kautta hänen matkapuhelin: +2349033455855 ja vakuutan teille, että asiat kääntyvät ympäri sinulle ....

    VastaaPoista
  2. Todistukseni Olen TERA MCCARTHY maasta Iso
    valtion, haluan sanoa tämän selvästi sen on
    yllätys, että riippumatta siitä,
    Internet-petoksen, voisin silti tavata joku tämän
    aito, en ole täällä puhua suhde, joten
    älä tulossa kuulla
    että, mutta sen jotain täydentäviä, i
    hakivat varten merkintä työhuoneessani varten
    viimeksi kuluneen vuoden aikana, mutta pomoni kysyi minulta
    antaa hänen kanssaan, tai ei edistäminen, kun tapasin DR. joka toimii Intian kirkossa taikaa hän loitsun varten
    minua ja pyydä minua menemään
    toimivat ja mitä tulee
    tapahtua, menin töihin ja näki minun kirjeellä
    merkintä odottaa minua pöydälläni, vain
    kuten siitä, että olin niin hämmästynyt, mutta olen velkaa
    hänelle kiitos ... .go hänelle hän tulee olemaan
    apua, ja yritä antaa hänelle mahdollisuuden
    hän tarvitsee, jossa on mahdollisuus saattaisi
    muuttaa koko elämän ...
    church_ofmagic@outlook.com
    Hei ystävät, Nimeni on Livinus James. Olen
    alkaen United valtion mutta minä perustuu Espanjassa. Been
    Espanjassa asuvat vuosia now.i koskaan uskonut
    kaikissa oikeinkirjoituksen casting.Have on huijatuksi
    monet eri people.I menettänyt toivonsa them.My
    ex vasen me.I oli devastated.I kadottanut job.My
    paras ystävä näki minun plight.Then hän
    esitteli minut DR.MIKE kerrottiin
    hänen työnsä on real.Never uskotaan kunnes sain
    touch kanssa him.He teki loitsun minulle. minä
    takaisin kaikki rahani ja Oma ex palasi
    alle 72hrs.I muistutettiin minun luonani
    on work.Was jopa edistää immediately.I
    voinut uskoa on todellinen loitsu pyörän
    siellä joka ei todellinen spells.I vain maksettu
    arvostusta jälkeen loitsu oli worked.He
    ei veloita kukaan kunnes loitsu on
    worked.You kaikki ei pitäisi pettää kaikki
    nämä Scammed että tässä rahalle.
    DR. MIKE ei charge.You voi vain
    maksaa tuotteet loitsu worked.Try
    hänelle ja katso, mitä olen saying.These ovat
    muutamia asioita hän tekee
    * HALUATKO rikastua
    * Vetoaminen RAHAA RITUAL
    * Tarkastaaksesi, onko ONLINE laina REAL
    * HE Palauta menetetyt ystäville 24h.
    * Etähallinta ystäville.
    * KAIKKI loitsu valu & VOODOO
    TYÖNTEKIJÄ.
    * IS parantaja pitkät RATKAISEMISEKSI
    Ongelmia? TÄMÄ on tilaisuutesi
    OLLA
    Auttoi nopeasti.
    * GET RIDE MITÄÄN noituus, huonoa onnea
    &
    Kirouksiaan.
    * ASIANTUNTIJA etäisyyden HEALING
    * Tuomioistuimissa käsiteltyjä asioita vaikka yksi tuomitaan
    [JOS
    Siellä on mahdollisuus hakea muutosta]
    * IS jotkut elin JEALOUS KANSSA
    Suhde?
    * Keskeneräisiä töitä BY muiden lääkäreiden-IF
    EI
    TÄYTETTÄVÄ-Tule luokseni.
    * OLETKO pakotetaan avioero?
    * HE Estä pahanhajuinen tuurillakin ja Jealousy.
    * VOITONTAHTO Hevoset ja uhkapeli.
    * Hän voi estää joitakin ONE HÄIRITÄ
    KANSSA
    Teidän suhdetta.
    * DO haluat olla LAPSET
    SINUN
    VALINTA
    * HALUATKO QUICK MARRIAGE
    EHDOTUS?
    * HE voi puhdistaa IHMISET
    Talot, YRITYSTEN
    JA Ominaisuudet huonoa onnea.
    * Tarvitsetko LIIALLISIA seksuaalista valtaa
    JA
    VAHVA Erektio.
    * NAISET, tullut TAMPON. Se
    Auttaa sinua ei menettää LIITTYVÄT
    ALUKSET
    Koska se tekee YOU SWEET, lämmin ja
    TIUKKA.
    Voit saada häneen yhteyttä kautta
    SÄHKÖPOSTIOSOITE
    {Church_ofmagic@outlook.com}
    sivusto: http: //churchofmagicindia.simplesite.com

    VastaaPoista
  3. Olen hyvin onnellinen tänään perheeni kanssa. Minun nimeni on Rebecca Thomas, joka asuu Yhdysvalloissa. Aviomies on jättänyt minut hyvää 3 vuotta ja rakastan häntä niin paljon, olen etsinyt tapaa saada hänet takaisin sen jälkeen. Olen kokeillut monia vaihtoehtoja, mutta hän ei palannut, ennen kuin tapasin ystävän, joka räpytti minulle Dr. ogalalle oikeinkirjoittajan, joka auttoi minua palauttamaan mieheni 2 viikon kuluttua. Minä ja mieheni elävät onnellisina yhdessä tänään, että mies on hieno, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse ogalaspelltemple@gmail.com ... Nyt neuvomaan vakavia henkilöitä, jotka ovat joutuneet tällaiseen ongelmaan ottamaan yhteyttä häneen nopeasti maksu .. Hän aina hello, nyt minä kutsun häntä isälleni

    VastaaPoista